Ensenyament de l'Anglès com a llengua estrangera
A School ens dediquem a la formació d’idiomes a través d’una immersió lingüística total. El nostre èxit radica en el contacte personal que establim amb el nostre alumnat i el seguiment del seu progrés.

Els nivells d’aprenentatge que oferim estan estructurats segons el Marc Comú Europeu de Referència per les Llengües (MCERL) on s’estableix una escala de 6 nivells (A1, A2, B1, B2, C1, C2) per tal que siguin reconeguts públicament a tot Europa.

La metodologia emprada comprèn totes les àrees del llenguatge: expressió oral, comprensió auditiva, pronunciació, comprensió lectora, expressió escrita, gramàtica i vocabulari; sempre emfatitzant les destreses orals.

www.castellbisbalschool.cat

Llengua i literatura

Relació amb
Cicles formatius
Batxillerat
Professorat
El nostre objectiu general és repondre a la demanda de l'aprenentatge de l'anglès com a llengua estrangera, mitjançant una oferta educativa diversa que satisfaci interessos tant generals com específics. L'objectiu terminal dels cursos generals d'anglès és que l'alumne desenvolupi sis habilitats (recepció oral i escrita, producció oral i escrita i Interacció oral i escrita) per aconseguir una competència comunicativa en anglès satisfactòria i amb això, pugui interactuar en diversos escenaris
Es requereix una prova de nivell prèvia a la matriculació.
Per sessió i alummne
Curs escolar i estiu
de 09:00 a 21:30h.
Curs: 10 Intensiu estiu: 5