Ajuntament de Castellbisbal

Storytime for Babies, by Kids&Us
Què és una Storytime for Babies?

L’hora del conte per a Babies és la representació d’una història a través de diferents personatges, cançons i material complementari gràcies a la qual els nens d’entre 1 i 2 anys poden gaudir d’un espectacle en anglès en companyia dels seus familiars.

En què consisteix?

A les nostres Storytimes for Babies s’interpreten contes que ha pensat i desenvolupat l’equip pedagògic de Kids&Us. Aquestes representacions expliquen als més menuts una sèrie d’històries que tenen sentit per a ells i són divertides i de fàcil comprensió, que estimulen els nens perquè interactuïn amb els personatges.

Com es fa?

Kids&Us realitza aquesta activitat normalment fora del centre i, tot sovint, en col·laboració amb entitats com ara biblioteques, centres cívics, llibreries o espais on, habitualment, actuen rondallaires.
Aquest espectacle, que s’adreça als més menuts, inclou cançons i materials visuals. A més, els actors que donen vida als personatges recorren a la seva gran expressivitat per atreure l’atenció dels nens, guanyar-se la seva complicitat i aconseguir que participin.

Llengua i literatura

Relació amb
Gaudir d’una estona en família familiaritzant-se amb la musicalitat de l’anglès, i començant a aprendre estructures lingüístiques i vocabulari en aquest nou idioma.
En acabar l’activitat els nens/es s’emporten algun detall Kids&Us (globus, tattoos...).
30 minuts
Segons l'espai

Castellbisbal
Places, parcs infantils, fires, biblioteques (acords amb Ajuntaments), o bé en espais privats, com cafeteries, llibreries, botigues de joguines, lud