Ajuntament de Castellbisbal

Taller "models de família i maneres d'estimar"
A partir de dinàmiques de teatre i el conte “La festa del Blai”, s’ofereix un espai per parlar dels estereotips i les sancions de gènere. Un espai per compartir la diversitat d’experiències i opinions sobre els diversos models de família, creences davant les diferents opcions sexuals, s’ofereix un marc de seguretat i suport per a aquelles persones que puguin estar patint actituds homòfobes dins o fora de l’aula.

Activitat duta a terme per l’entitat Filalagulla.

Relació amb
- Qüestionar el sistema hetero-normatiu i eradicar les sancions de gènere. - Oferir un espai per a compartir, nombrar i donar veu als diversos models de família que existeixen. - Generar un espai de presa de consciència de com afecten les actituds homòfobes dins i fora de la classe.
L’activitat la duu a terme la Cooperativa d’iniciativa social sense ànim de lucre Filalagulla.
1,5 hores
25 persones