Taller "El príncep, la princesa i el mirall màgic"
A través de les preguntes i la màgia d’un mirall màgic, un príncep i una princesa aparentment típics, explicaran la seva veritable història; a la princesa la veurem fer-se una cabana, descobrir nous indrets sola i anar-se’n d’aventures amb els pirates. Al príncep el veurem expressant por i penediment per la mort d’un drac, i fent-se càrrec d’un drac petit.

En la segona part del taller, nens i nenes podran participar activament fent teatre representant allò que els ha cridat l’atenció d’un i altre personatge, un moment clau per treballar amb les sancions de gènere.

Activitat duta a terme per l’entitat Filalagulla

Transversal

Relació amb
Despertar la curiositat i la identificació cap a models alternatius de personatges femenins i masculins. Contribuir a la pressa de consciència de les relacions de gènere que hi ha a la classe. Treballar l’expressió de la imaginació i la creativitat.
L’activitat la duu a terme la Cooperativa d’iniciativa social sense ànim de lucre Filalagulla
1,5 hores
25 persones