Ajuntament de Castellbisbal

Taller de discapacitats i igualtat
És un taller on els nens experimenten quins problemes pot provocar la invalidesa, la ceguesa o la sordesa i on els nens experimenten el que és anar amb cadira de rodes, tenir un fort dèficit visual o auditiu i com es complica una simple acció que han de realitzar.
Després es passa a veure les diferents discapacitats i les opcions per a millorar la seva accessibilitat, comunicació i aprenentatge en cada una d’elles com a mecanisme per afrontar-les.
Posteriorment, es treballa amb els sentiments, el comportament que hem de tenir i els valors per veure’ls i tractar-los amb igualtat.

Relació amb
Cicles formatius
Batxillerat
- Adonar-se del que pot representar una discapacitat en tasques senzilles del dia a dia - Conèixer els diferents tipus de discapacitat - Aprendre sobre les possibilitats de minimitzar les discapacitats i treballar per la igualtat, accessibilitat i autonomia - Reforçar la visió d’igualtat, de que no són diferents a nosaltres