Ajuntament de Cervelló

Ús responsable i segur d'internet i mòbils
Els joves sovint saben més que els seus pares sobre Internet i a més ens troben que gairebé la majoria utilitzen mòbils de gama superior als dels seus pares.
Davant del perill dels nous delictes i abusos que sovint s’estan detectant amb les noves tecnologies, ens veiem en l’obligació d’explicar, informar i ensenyar tant els perills del que poden ser víctimes, així com hem d’utilitzar les noves tecnologies com a bons ciutadans i sense cometre abusos amb els altres i molt menys cap delicte.
Realitzem servei d’assessorament als pares que per raó del seu desconeixement en les noves tecnologies vulguin saber com poden ajudar als seus fills a tenir un control responsable envers aquestes.
Joves
Aprendre a utilitzar Internet de forma segura, aprendre a detectar si estan essent víctimes de qualsevol tipus d' abusos, aprendre a no realitzar cap tipus d' abús envers els altres, vigilar les dades personals i informació que donen a les xarxes,etc. Aprendre a identificar tot tipus d’abusos i a no cometre' ls. El que es pot fer i dir i el que no haurien de fer.
per determinar

Cervelló