Ajuntament de Santa Perpètua de Mogoda

A tú què et posa més Hot?
L’orientació i el desig sexual no venen determinats ni pel sexe biològic ni per la identificació de gènere que cada persona construeix entorn seu. La diversitat en les relacions afectives i sexuals és un fet que ens permet reflexionar al voltant de les diferents dimensions de la sexualitat (plaer, emoció i risc), així com en els processos d’autoconeixement, autoacceptació i autoestima.

Per treballar aquests continguts amb el grup classe es proposa un vídeo fòrum entorn el vídeo realitzat per una blogger que juga a plantejar “l’heterosexualitat” com allò no normatiu, i es fa un joc que permet experimentar els efectes que pot tenir estar fora d’allò normal.
L’activitat la porta a terme Bet Canal.

DESTINATARIS: Educació secundària obligatòria: 3r DATES DE REALITZACIÓ: A concretar durant el curs. ORGANITZACIÓ I RESPONSABLES DE L’ACTIVITAT Regidoria d’Igualtat Óscar Esteban Sánchez Tel. 747 760 761 / 93 560 42 05 estebanso@staperpetua.cat
del 02/10/2017 al 15/06/2018

Santa Perpètua de Mogoda
A concretar durant el curs